Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Regner med det er blitt spurt om dette tidligere, men hvor mye forsinket eggløsning har dere hatt når dere har brukt pergo??? Ved sist pergokur fikk jeg el på dag 16, mens nå er jeg vel på dag 28 og fortsatt ikke hatt el... IRRITERT!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 jeg fikk el rundt da jeg skulle hatt ikm. fikk 43 dagers syklus... med enkel kur. nå går jeg på dobbel. å håper den ikke blir like lang denne gangen..
Lillegull og spiren Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 hei:) før jeg begynte på pergo,fikk jeg alltid posetiv el test på dag 16-17.det har jeg fått i over 1 år. Så begynte jeg på dobbel pergo,og begynte testinga en uke etter ikm(har syklus på ca 32 dager) for å være sikker.jeg testa og testa,og jeg testa tilsammen i over 3 uker..og fikk fortsatt ikke posetiv test. Den mnd leverte jeg også inn blodprøver for å se om jeg hadde el.. jeg var så lei meg og skufa og tenke at nå har jeg gått over 1 år med posetive cb digital el tester,og nå har jeg ikke el nå som jeg tar pergo og blodprøve. så ringte legen og jeg hadde vist hatt kjempe fin el i den perioden som el vanligvis pleide å komme..så fortvil ikke....kos deg masse med sex,så har den sikkert vært innom en tur:) kort fortalt..man trenger ikke posetiv el test,for å ha eggløsning. lykke til:)
Svensk Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hej ! Siste gång med enkel kur fikk jag EL på dag tolv. Ble gravid under pergokur tre. Har ikke regelmessig syklus ellers. Nå med dubbel kur vet jag ikke. Har ikke testet før EL denne månaden men vis vi ikke får det till blir det nok ELtesting neste periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå