Gå til innhold

Permisjonspenger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 31 i morgen, og har ikke ordnet med papirene ang permisjonspenger fra nav. Jobben som sender de inn for meg, men har vært sykmeldt med bihulene i 3 uker nå, så har derfor ikke orket å dra innom jobben for å ordne det. Skal på jobb på mandag, er jeg sent ute med å sende de papirene eller går det bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne jeg...kanskje noen som vet??

Skrevet

jobbe som sender det inn for deg? Den var ny...trodde nå alle måtte sende inn personlig søknad om permisjonspenger til nav og at arb.giver blir kontaktet av dem vedr. utbetaling av lønn...men for å svare på spørsmålet ditt, så kan jeg jo si at selv sendte jeg inn skjemaet i midten av oktober og fikk svar nå på mandag om at de var innvilget, så blir vel ca. 1 måneds behandlingstid?

Skrevet

Hei!

Jeg søkte først i uke 34. Gikk ut i permisjon 6. november, å rundt 16. november var pengene på konto. Så tror det skal gå helt fint :)

Skrevet

var på nav i dag. og fikk denne beskjeden; de trenger papirene innen den dagen du skal gå ut i permisjon. dvs at hvis du feks har perm fra 1.3.08, så trenger de den ikke før det:) så da skulle jg tro du har "god" tid

Skrevet

Ok...takk for svar :)....Slipper jeg å bekymre meg for det...også..:)

Skrevet

Ja, da har jeg jo veldig god tid :). Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...