Gå til innhold

TIL ALLE DERE SOM HAR VÆRT PÅ 3D!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det?er SÅ redd jeg skal bli skuffet, for jeg tror jo vi kommer til å få fine bilder av vesla. Men ikke vet jeg hvordan utstyret er på klinikken vi skal (Bodø Gynekologiske) og kanskje ligger hun slik at vi ikke får sett annet enn bakhodet.

Så jeg lurer på hva deres opplevelser va??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd til deg er å ta det som det komme uten de aller største forventningene- da blir du heller hyggelig overrasket :)

Jeg fikk veldig bra 3D- bilde av min lille pike- mtp hvor langt jeg var i sv.skapet. Jeg var da 18 uker.

Bildene blir som regel bedre jo lenger ut i sv. skap en kommer, men så kommer det ann på hvordan den lille ligger osv.

Lykke til :)

Skrevet

Var på 3 d når jeg var 24 uker på vei, og fikk fine bilder. Du får nok ikke bare bilder av bakhodet. Du er der ganske lenge, og du kan ha en sjokolade i lommen, i tilfelle bare er veldig rolig. Det sa ihvertfall hun vi var hos.

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk :-) blir spennende. Jeg er 27+1 på ultralyd-dagen så er super spent.

Skrevet

Hos meg ble det fineste bildet tatt fra vanlig ultralyd. Ikke alt som ser ut som en baby på 3D-bildene. Teknologien har ikke kommet så langt enda så ikke alt ser like naturlig ut. Men det var jo mine bilder, vet mange som har fått fine bilder fra 3D:)

Skrevet

det tok 30 minutter før hun snudde seg så man kunne se ansiktet. men ikke lett å få fine bilder, for hun lå ikke særlig rolig, og pillet seg i ansiktet og prøvde å putte navlestrengen i munnen. men jeg er veldig fornøyd og hadde gledelig betalt 800,- for det en gang til!

Skrevet

Håper legen jeg skal til, tar seg tid til dette her da......

Skrevet

Jordmora tok et bilde av ansiktet til vesla, men det så ikke så mye ut som en baby. Lignet mer på en kattunge (jeg var 19 uker på vei). Jordmora så nok at vi ble skeptiske, det så ut som jenta hadde hareskår og vi begynte å spørre en del om det. Så jordmora tok et bilde til og det ble veldig velykket. Kunne til og med se hvem hun lignet på!

Skrevet

Vi fikk kun et par brukbare bilder av babyen. Men opplevelsen i seg selv var stor. Forholdene var optimale for at vi skulle få perfekte bilder, men lillegutt var ikke med på leken.

Vi visste ikke kjønn, så var godt å få vite det. Og så fikk vi telt 10 fingre og tær. Avkreftet leppespalte, ryggmargsbrokk, pukkelrygg, klumpfot. Sjekket nalvestreng og siden den er normal er sannsynligheten for kromosomfeil veeeldig liten.

Siden jeg er forespeilet en prematur fødsel pga svak livmorhals var det godt å få vite hvor tung gutten vår er akkurat nå. Hva vi har å fårvente.

Det er så mye mer ved 3D enn bare bildene.. Er så mye man får sjekket..

Jeg anbefaler det på det sterkeste!!

Skrevet

mååå rette p en skrivefeil.. ikke fårvente, men forvente..

Skrevet

Tusen takk, blir bare mer og mer glad her for hvert svar jeg får :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...