schnappi Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvor mye har dere lagt på dere? Jeg er 26 uker på vei og har lagt på meg 9 kg allerede, grøss og gru. La på meg 15 kg sist.
Stolt mamma=) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 jeg er i uke 25 og lagt på meg 9 kg...får ikke gjort så mye med det tror jeg. spiser helt vanlig, går tur hver dag osv... kan jo ikke bli helt hysterisk heller føler jeg
<3 qleopatrice <3 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg er 13 uker og har lagt på meg 4 kg... vet ikke helt hva jeg synes. Mye, vanlig?
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg er 25+0 i dag og har lagt på meg hittil 5 kg... Vilde-05 & lillefrø: Vi er forskjellige...Forrige svangerskap este jeg ut ganske tidlig...Men det stagnerte på slutten...Ikke uro deg så mye om vekten..Meste av det er foster, fostervann, morkake og livmoren (ja denne også..Den vokser og blir tyngre) Alt det mister du når du har født..Men du må nok regne med å få lagt på deg litt, men det vil også gå av etterhvert... Klem
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 hehe... jeg er 23+3 og har lagt på meg 9 kg allerede ) hehe... må bare le litt for meg selv.... spiser normalt, går på turer, men alligavel går vekta opp... men tenker slik at den lille tulla vokser å masse annt også i kroppen udenom fett+++
fullrulleihuset Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg er 27+3 og ahr gått opp 8 kg. Det har kommet på i rykk og napp. La på meg 14 kg sist, og 12 kg var borte rett etter fødselen.
Voyeur Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 25 uker her og 7 kilo. Her er det mye mage og pupper. Går fortsatt i mine gamle bukser. Det er ikke farlig å legge på seg:) Tror det er bedre med en jevn vektoppgang enn at det smeller på den siste tiden. Dessuten har utgangspunktet veldig mye å si! Så lenge man har et normalt kosthold, og ikke har en ekstrem vektoppgang, eller er veldig overvektig fra før av(unnskyld alle dere som sliter med overvekt, er ikke meningen å tråkke noen på tærene), så trenger man ikke passe så veldig på den vekta. Man legger på seg det man trenger, og min erfaring er at man går ned alt etterpå. Det som kan være vanskelig etter graviditeten derimot, er å få forbrenningen til å stabilisere seg. Derfor tror jeg det er mange som sliter litt med vekta etter en fødsel, fordi man går litt opp og ned. Men hvis man er i litt aktivitet og spiser sundt, ordner kroppen selv opp. (Sist gang gikk jeg opp en 20 kilo. En mnd etterpå var jeg nede i det jeg veide før jeg ble gravid. Og jeg gjorde ingenting for det selv.)
Galskapens overhode Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Til nå er jeg opp 3 kg.. Uke 26.. Gikk opp bare 8 med første.. Kan hende jeg er av de heldige.. Men jeg er ingen sylfide fra før heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå