Gå til innhold

Noen med peiling på omskolering her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som at sambo ikke kommer seg ut i jobb igjen=( Er ikke helt sikkert enda for siste operasjonen er ikke tatt, men mest sannsynlig...

Han er akkurat kommet fra legen nå og han hadde snakket om omskolenring!! Men da må han jo ned i 66% lønn =S

Det klarer ikke vi oss på! Er det noe annet vi kan får i tillegg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Lån og stipend fra lånekassen

-forsørgertillegg

-støtte til skolebøker og evt skoleavgift

mener ihvertfall at du får dette...

lån og stipend fra lånekassen ligger jo ofte på 8000 i måneden for forsørgere pluss ekstra i august og januar..

men er ikke helt sikker altså... sjekker opp i dette selv for tiden=)

Skrevet

Hmm, da blir det kanskje ikke så gale...

Men kan sambo få fra lånekassen når jeg også får fødselsstipend fra de? Huff, får vel begynne å tråle sidene etter informasjon! Men er jo ikke akkurat lett å finne svar på ting =S

Skrevet

Jada, det kan han=) er jo mange som studerer mens samboeren er hjemme i fødselspermisjon med penger fra lånekassen. så det går fint!

dersom han skal begynne på en vgs-utdannelse får han støtte som om han skulle gått på høyskole (dvs mer penger i måneden, men mer lån) dersom han ikke har ungdomsrett på skoleplass...

er ikke enkelt neI!

Skrevet

Ja, det burde jeg jo tenkt på!=) hehe...

Ungdomsrett har han nok ikke...

Jaja, det blir spennende å se hva som skjer da! Først skal han no være sykemeldt til juni igjen, også er det rehabilitering.

Hvordan går det med deg da? skal du på skole igjen etter permisjonen?

Skrevet

jepp, skal på skole. så vet jeg ikke om det blir vanlig utdanning eller omskolering... stresser med saken, og skal til legen og høre... uff, er ikke noe kjekt dette her... har lyst å være ferdig utdanna riking i dag jeg... hehe...

du får hilse mannen og god bedring.

Anniken hilser til alle dere=)

Skrevet

Nei, det skal pokker ikke være lett!

Håper det ordner seg snart for deg også. Ikke gøy å gå rundt uten å vite hva som skjer. Rik vil jeg også bli! rop ut om du finner hemmeligheten på å bli rik i en fei=P

Lykke til du og=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...