Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen som vet når foreldrepengene utbetales i desember og om det er halv skatt da?
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Var på skaravlesiden og spurte om det samme i går. Pengene kommer 19 desember og da er det halv skatt.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Skravlesiden skulle det stå..;=)
*betty* Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk følgende beskjed fra Nav i dag: Du skal ha foreldrepenger for desember inne på konto innen 14.12.07, og det blir ikke trukket skatt de to første ukene i desember, men det blir trukket full skatt resten av desember.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 dette synes jeg høres veldig rart ut. For denne beskjeden fikk ikke jeg når jeg ringte ut og hørte. Blir som vanlig lønninger og det er halv skatt for hele mnd... Synes det høres litt rart ut at det bare er halv skatt for halve mnd??? Mulig jeg tar feil,men er jo litt rart om de sier forskjellig fra sted til sted da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå