Sussebass1 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei! Er det noen som har bestilt en del varer derfra, og ikke betalt toll? Har dere vært fornøyde med varene?
SuperMoM <3 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Fikk maskaraen min derfra for noen dager siden;) Dior show;) elsker den;p Under 200 så er det ikke toll.. Er med på sminke grupper på nettby og der er det noen som sier at om du må betale toll (når det går over 200) så skal man sende regningen til de og de betaler deg tilbake. Er veldig fornøgd me de iallfall:) Bestilt sminke derfra temmelig lenge:)
Sussebass1 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Ja jeg leste akurat på nettsiden deres at de refunderer de utlegg du måtte ha med tollen. Var en del fine julegaver der nå, både til meg selv og andre:) Kanskje jeg kan bestille flere ganger, slik at det blir fler pakker og under 200...Hm...så masse jeg har lyst på der:)
SuperMoM <3 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hehe.. Skjønner;) Det er en veldig skummel side å gå inn på egentlig;) Så ekstremt billig der;p hehe Ganske mange bra julegaver også ja:)
*Super*Mamman* Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hehe.. bestilte nettopp en ny mascara der i fra, og dette var da min 52. handel, hehe... Elsker siden:) Kjempemasse deilig og billig:) Og relativ kort leveringstid. Og så betaler man ikke frakt:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg kjoepte ei flaske samba parfyme der for ca ett aar siden. Maatte bare ha den! Mimre-greie fra jeg var lita.... Typiske parfymen "alle" brukte i 13-14 aars alderen. (Selger ikke den lengere, hverken i Norge eller i Spania) Var kjempefornoeyd med kjoepet, kom tollfritt og pent presentert, og har absolutt ingenting negativt aa si paa servicen, nei. Tut og kjoer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå