Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei! Ser at diskusjonen fortsatte, og ingenting er bedre enn det! Men det var jeg som startet med "kjeftinga", og jeg ser at det er flere som tror at jeg var alle "anonym" . Sorry damer, men jeg svarte bare 2 ganger eller noe sånt, de andre "anonym" er andre mennesker som er enige med meg. Ta det til dere, vær så snill. Og foresten: å spekulere i at jeg har dårlig samvittghet for noe, eks: at jeg tar medisiner er bare for dumt. Jeg har super god samvittighet og lever et kjempe sunt svangerskap! så det så
Linaria Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Eneste som nevnte medisiner var meg tror jeg, og det var i den første tråden om røyke-tråden :-) Der kommenterte jeg bare ironien i at vi som er avhengige av medisiner får dritkjeft, mens røykerene får haugesvis av sympati og forventer støtte og ros for "bare" å røyke en 10-pakning om dagen... Kommenterte aldri noe om deg i det hele tatt. Forøvrig synes jeg det er litt pysete, og ikke minst ekstremt forvirrende, med alle som signerer med anonym. Hvis man ikke tør å stå for det man sier, så kanskje man like godt skal la være... så det så...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Hei.. har lest litt på denne røykedebatten. Jeg er glad jeg sluttet før jeg prøvde å bli gravid, Ville ikke en dag finne ut at jeg var gravid å så måtte slutte tvert. Sluttet derfor på forhånd, både meg og samboeren. Det er det beste jeg har gjort. Jeg er no gravid med nr 2 og røyker fremdeles ikke. Denne gangen trener jeg 2-3 ganger i uken og har all verdens beste samvittighet..
andya Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hei alle! Jeg er gravid i mitt 2. svangerskap, og har sluttet begge gangene jeg har funnet ut at jeg er gravid. Det har heldigvis gått greit for meg. Jeg innrømmer at jeg reagerer negativt på gravide som røyker, men jeg tenker på ingen måte at dette er "onde" kvinner som vil barna sine vondt. Jeg er oppdratt til å ikke hogge løs på andre mennesker for de valgene de tar, og iallefall ikke når de ikke ber om tilbakemelding. Jeg er ikke dem. Å komme med konstruktive innlegg om fakta om røyking etc er èn ting, men å angripe jenter som i utgangspunktet sliter med valgene de tar er rett og slett stygt og unødvendig. Disse kvinnene VET 100% sikkert at røyk er skadelig, og sliter antageligvis med dette hver dag. Til slutt vil jeg si til dere som sliter med å slutte: Les bøker om å slutte, ring røyketelefonen, snakk med venner og bekjente som har klart det. Hver røyk dere IKKE tar er en seier! Jeg har to kvinner i livet mitt som jeg aldri kunne tro at ville klare å slutte, men jammen sitter de der begge to i dag, røykfrie og lykkelige. Det er håp for alle! Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå