Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Ok, kanskje et teit spørsmål - men det er noe jeg går og tenker masse på. Hva skjer på 6 ukerskontrollen? Grunne til at jeg tenker masse på dette er at jeg ikke vil ta noen gynekologisk undersøkelse hos fastlegen min.......... Er det noe som gjøres på 6 ukerskontrollen? Hva annet skjer? Noen som kan svare meg?
Maigullet Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Det er vanlig å ta en gynekologisk undersøkelse på 6 ukers kontrollen ja. Du kan jo evt. bestille time til noen andre enn fastlegen din da - du har jo lov til det. Legen ser etter at ting ser greit ut etter fødselen, - at evt. sting har grodd greit og sånn. I tillegg er det vel vanlig å snakke om prevansjon. Kan ikke huske at det var noe mere...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Ja, har forstått at de sjekker at alt er ok samt bekkenbunn. Gå til en kvinnelig gynekolog om du syter med å gå til fastlegen! Mange som gjør det. Sikkert lurt /godt å få kartalgt at alt er i orden så villle ikke latt være å ta den undersøkelesen....Men ingen gleder seg ve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå