Gå til innhold

Ojoj!! Ser ut til at lillesøster blir storesøster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var nok ikke helt planlagt, men mellom minipille og annen prevensjon så skjedde det altså. En kveld hvor vi var litt uforsiktige, og vips! Godt voksne mennesker som absolutt skulle vite bedre enn å ta sjanser!

Men, på den annen side, selv om forrige fødsel fremdeles sitter godt i og jeg burde for min egen del strengt tatt ha hatt en pause fra graviditeter og fødsler, så kjenner jeg en voksende følelse av glede!

Vi har bra økonomi, et godt ekteskap og kjærlighet til flere, så dette skal gå bra! Tror det ikke helt enda, fikk en svak positiv test i dag, men streken var jo helt klart der. Håper bare graviditeten ikke blir for tung.

Da ser det ut til at det blir 3 tette på meg da. 3 fødsler på 3 år må vel kunne sies å være tette...gulp (hjæælp!!)

Godt å kunne fortelle det en plass. Kommer ikke til å si det til slekt og venner før vi må denne gangen. Bor på en liten plass, og slikt har en tendens til å komme ut. Skal være vår egen lille hemmelighet en god stund. Minstemor er foresten 8 mnd, så såå tett blir det jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer;)

Skrevet

Gratulerer.

Sier man ikke "ikke planlagt, men såååå velkommen"?

Skrevet

Tusen takk:) Dette blir spennende, og ja, hun er veldig velkommen selv om hun ikke har de smarteste foreldrene..hehe.

Skrevet

..nå kan det jo bli en han å da selvfølgelig. Skriver automatisk hun, siden jeg har to fra før.

Skrevet

Gratulerer så mye! Jenta vår er 5 måneder og vi har snakket om at vi "snart" skal ha en til. Innrømmer gjerne at jeg er litt misunnelig på deg - gleder meg veldig til å gå gravid/ føde/ få barn igjen! Lykke til!

Skrevet

Kanskje vi blir i samme båt i morgen.,..da skal jeg ta testen....tegnene er der allerede så jeg er ganske sikker men likevel stoler jeg ikke på kroppen. Og historien vår er ganske lik, 8 mnd gammel baby og en uforsiktig kveld av to voksne oppegående mennesker som skulle ventet på ny prevensjon...men men selv om jeg ikke tror kroppen min er klar for ny graviditet så ordner jo alt seg. Og vi har ønsket oss to barn så velkomment blir det uansett planlagt eller ei.

Skrevet

Så spennende!! Du får gi et vink i morgen hvis magefølelsen stemmer da. Kommer sikkert til å teste igjen jeg også, klarer ikke helt å tro på dette enda..

Skrevet

Å jada vi er i samme båt ,-) Ikke helt gått opp for meg ennå...vi får starte en støttegruppe for veldig mange fellestrekk utenom at vi bare har 1. Veldig mange tanker gjennom hodet nå, ikke helt slik vi planla nei. Må nok bruke noen dager på å la det synke inn, så planlegge det praktiske og så får vi glede oss etter det ,-)

Skrevet

Grattis!!!! Så moro :) Blir jo en fin gjeng dere da! :)

Jeg kommer etter (forhåpentligvis;)

Skrevet

Takk takk!! Tok en digital test i dag bare for å være helt sikker, og det var ingen tvil der.

Dette blir nok slitsomt men mye gøy også håper jeg. Gratulerer til deg også anonym! Temmelig lik situasjon oss imellom ja..hehe...har ikke engang begynt å tenke på bil og praktiske ting, klarer ikke helt enda. Må la det synke inn litt først vi også:)

På vei med nr. 3 før førstefødte har fyllt 2,5 år! Det hadde jeg aldri trodd for noen år tilbake:)

Skrevet

Gratulerer masse, barna kommer til å ha masse glede av hverandre under oppveksten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...