Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 kjenner jeg begynner å bli utrolig lei av de frasene der. ord blir fattige osv,bare fordi en graviditetstest blir negativ. mener folk virkelig det de skriver? jeg jatter med jeg, for jeg synes virkelig ikke at ord blir fattige når en har fått en negativ test. sånt sier en når en har mistet nær familie, ikke til en vilt fremmed på nettet. dessuten så synes jeg enkelte som prøver i årevis og i tillegg er langt over fruktbar alder, kanskje bør begynne å innse at løpet er kjørt? too bad liksom, når en begynner prøvinga i en alder av 33 og syter ræva av seg for at en ikke blir gravid med en gang.skjønner ikke folk at det er en grunn til at en ikke blir gravid? greit å bruke ivf, men hallo, holde på i år etter år etter år og syte og bære seg på forum etter forum fordi en ikke har såpass til hode at en skjønner at det er naturens gang! jeg blir kvalm av enkelte .
charlotteb_ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 herregud, vet du hva det er å ikke bli gravid? og ikke tenke på annet enn det 24timer i døgnet?? eg er ikke blant prøverene og har blitt gravid to ganger uten at det var planlagt, MEN eg føler virkelig med de som ikke blir gravid!! om de er 18 eller 35 år er vell akkurat det samme, like vondt uansett!! har nære venner som prøver og prøver og det sliter de ut både fysisk og psysisk, så viss du har sååå liten medfølelse med folk bør du ta en runde meg deg selv!!! too bad?? er det trøsten personer skal få når de ikke blir gravid?? egositisk!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 ja jeg vet hva det vil si å ikke bli gravid som planlagt. men det er gjerne forsent å bli gravid når kroppen har blitt for gammel for det. det er jo naturens lover det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Så de som ikke traff den rette før de var over 30,de får bare skylde seg selv da? Ikke alle synes det er like kjekt å bli smelt på tjukka av en vilkårlig person de møter en fuktig kveld på byen,bare fordi "den biologiske klokka" tikker! Ikke alle har valgt å vente av egoistiske grunner,vet du HI.
Jelly Belly Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg håper virkelig du aldri får en datter!!! Kan du tenke deg så forferdelig for henne om hun ikke kan bli gravid, og det eneste trøsten moren kan gi henne er "too bad"??? Mange, mange mennesker må utsette det og bli gravide pga sykdom, ikke funnet den rette, økonomi osv. Samt at mange begynner og prøve som unge, men opplever at ting tar tid. Mener du at disse burde skylde seg selv? Mener du at de som prioriterer utdannelse og karriere fortjener å ikke kunne få barn når den tid kommer??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 denne anonym må virkelig ha hatt en dårlig dag. tenk å kunne spy ut noe så giftig. d er urettfærdig d.!
ellesant Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke hatt så store problemer med å bli gravid, har blitt det på første forsøk to ganger, men den tredje gangen var testen negativ da jeg trodde den skulle være positiv. Jeg ble kjempe-skuffa og lei meg, helt merkelig så viktig det plutselig ble! Ble gravid neste måned, så har ingenting å klage over, for all del, men ble jo lei meg likevel... Kan godt forstå at de som ikke får det til blir trist jeg. Men det er sikkert lurt å ikke legge slike innlegg på Krangle! Her får man fort så fillene fyker!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg HAR hatt så store problemer med å bli gravid, tok 2,5 år med utredninger og dill. Likevel synes jeg det er noe tull med disse "buhu - negativ test"-innleggene. Da har man virkelig ikke opplevd mye vondt i livet sitt hvis det kan regnes som en stor krise, det er alltids flere sjanser seinere, og skulle de ikke klare det er det da en mulighet å adoptere.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Noen som så dr.phil i dag? Der tok de opp akkurat dette! Dr.phil lo av hu dama som testa før uteblitt mens,og gjerne flere ganger om dagen. Går det sport i dette eller? Slutt å test før IKM så slipper dere å bli knust hele tida.. Og slutt å sippe.
vestlandsjento Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Eg har prøvd i mange år. Er 25 år no. Det er ikkje lett å oppleva at det ikkje klaffer, og det er veldig godt å få nokre ord frå andre som forstår. Er ikkje alle som vil fortelje det til venner og familie som ikkje har vore i samme situasjon. Og pluss at det er vanskelig om dei "maser" om du er gravid no. Det er og mange grunner til at det ikkje klaffar. Enkelte har ein mann som kun er heime i helgene, og andre har problem med el så dei prøver ivf. Eg har kun tatt 4 tester på 4 år, men det er like skuffande kvar gong. Kan ikkje de som er lei av slike innlegg la være å lese dei! Les det som interesserer deg, og svar der du føler du kan bidra med noko positivt. Og for all del, blir du kvalm av slike innlegg, så ikkje svar på dei! Me treng ikkje folk som jatter med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå