Gjest sug lut satan i toern Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Kort skjørt, tynn strømpis og apehår som stikker ut et par cm gjennom strømpisen? Alle som har lest Tzatziki-bøkene: frøken er en ape, eller var det alien?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Husker at helsesøster hadde skikkelig med bamselegger... 5 cm lange køllehår under den stygge nylonstrømpebuksa... "yakk" hele barndommen min ble ødelagt med at jeg trodde at kvinner så slik ut etter fylte 20:-) Lenge leve Gilette!!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Bra du har funnet ut at ikke alle over 20 er sånn, da?
ragna Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 så fint atte. lag en big deal utav det. kanskje vi får 70-tallet tilbake? jeg for min del skjønner ikke hvorfor kvinner vil ha skjegg eller bart. men det er underlig nok like fasinerende hver gang jeg treffer på slike babes. ikke glemmer jeg dem heller.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Det er vel ikke veldig mange som vil det, men noen har ikke akkurat så mye valg.
supergyda Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Gidder ikke, det er så varmt og godt med litt ekstra hår om vinteren :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Trenger jo ikke strømpis eller stilongs, bare legger hårene omkring legga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå