Gå til innhold

Juleborddilemma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha storslått julebord med jobb 15 desember, da er jeg ca 7 uker på vei, og har ikke lyst å fortelle noen før i hvert fall uke 10. Hvordan skal jeg klare å skjule det? Er definitivt ingen stordrikker, men de vet jo jeg gjerne tar en øl i godt selskap!

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... hva med:

- Du går på pencilinkur og kan derfor ikke drikke

- Du kjører bil (finn er grunn for hvorfor du MÅTTE kjøre)

- At du skal tiiiidlig opp dagen etter (må også finne en grunn for hvorfor)

- Du har mye hodepinge om dagen, og vil prøve å unngå alkohol

- Lat som du drikker... Bestill alkoholfri drikke i smug, noe som ser ut som vanlig drink

- Fyll et halvt glass med rødvin, men ikke drikk det, bare nipp til det liksom, de andre tror sikkert det bare blir fyllt opp hele tiden, og kommer ikke til å reagere på at det er drikke i det hele tiden.

Lykke til i allefall :)

Skrevet

Hadde samme problemet selv for noen år siden, var da i uke 6. Dersom jeg hadde sagt jeg var sjåfør hadde de gjennomskua meg tvert,- men jeg fylte fæl alkoholfri rødvin på ei vanlig rødvinsflaske, som jeg var snar med å "åpne" så ingen så den var åpna fra før. Måtte takke nei til masse som jeg ble påspandert,- men siden jeg hadde rødvinsflaska mi var det ingen som reagerte. Sa bare at jeg ikke ville blande så mye...:) Dersom du er mere glad i øl kan du jo ty til munkholm eller claustaler. Ingen som ser forskjell når du får det i et glass ;)

Skrevet

Jeg er mye plaget med migrene og da jeg var ute fiorrige uke så skyldte jeg på den for at jeg ikke drakk. Det gikk helt greit det, men problemet var at hun ene påsto at hun kunne heale meg og da satt jeg der på restauranten med hendene hennes over hodet mens hun påsto at hun kunne kjenne at jeg hadde vondt.

Ble ganske flirfull da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...