mummie mammaen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Stian på snart 6 måneder har siden han var 4 måneder våknet masse på natta. Våkner hver time for å få smokk eller bli snudd på, så sover ham en time til å sånn holder det på gjennom hele natta. Han gråter ikke men er urolig eller ligger bare å babler. Kjenner dette begynner å ta.- på så er det noen som har noen forslag. Mottar alt med STOR takk :-)
tuppemor-75 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 dette er kjempe slitsomt. jeg flyttet ut av soverommet, og pappaen tok dvs. ga han smokken, strøk han, sa det var natta osv. på natten. resultatet var at han våknet sjeldnere og sjeldnere. nå våkner han bare 1-3 ganger pr natt, dvs. ml kl. 20-06. siden han fortsatt våkner, har keg nå forsont meg med tanken på at noen barn har dårligere sovehjerte enn andre. mitt første barn sov nemlig uoppfordret natten gjennom siden hun var 2 mnd, og det har hun gjort siden, nå er hun 3 år. jeg glemte nesten å si at minsten som sover dårlig her i huset er nå akkurat blitt 7 mnd. han får 3-4 matmåltider i tillegg til pupp, så vi vet han er mett og god. han våkner ikke pga. han er sulten.
mummie mammaen Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Vi har prøvd med at pappaen har han på natta men til ingen nytte. Han spiser grøt og morsmelkersttning så han er ikke sulten. Er sånn selv etter han har fått mat. Så vet ikke hva dette kan være eller hva som kan hjelpe.
tuppemor-75 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 jeg sov på naborommet i 3 uker før jeg flyttet tilbake. noen babyer trenger bare 1-2 uker. kan han reagerer på maten? utslett?
mummie mammaen Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Nei tror ikke han reagerer på maten. Har ingen tegn som tilsier det. Ikke noe utslett. Har ikke mulighet til å flytte han på eget rom enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå