Gå til innhold

pysjamas med ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor dette er å få tak i?

Atekatten er alltid så kald på bena, prøver med soker,men ender alltid med å ta de av da jeg er redd or at han får for lite blod i bena.

Han bruker str 80+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har pysjamaser med føtter opp til 86. Var på Babyshop og fant pysjamaser med føtter der helt opp til 104! :)

Skrevet

bena og hendene er det siste stedet man får blod til. derfor kan man bli kald på bena. sønnen min er ofte kald på bena om morgenen, men varm ellers. men har funnet noen pysjer med ben. exit har og hm har. har noen deilige i velour fra HM. De er gode og varme. de har også noen stripete som man kan velge om man vil ha føtter eller ikke i. Praktisk!

Skrevet

Hennes & Mauritz har pysjer med ben, der handler jeg, De har opp til str 128 har jeg sett, mi er 92 nå. På cubus har de også, men lite større enn 86.

Skrevet

Vil bare tipse om JANUS sine ullsokker. De er helt supre å ha på bena om natten, snuppa har bare pysjer uten ben nå, fordi jeg fant ut at de ullsokkene rett på foten var best. Og de sklir ikke av, de sitter godt på foten, men ikke stramt. Hun bruker 74 nå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...