Gå til innhold

Skal til fotograf i dag, tips til påkledning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine på 2 og 9 år skal fotograferes, bør jeg kle dem så de matcher litt, så det ikke blir så mye "uro" og "rot" i bildet? Tips noen? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene mine skal ta bilder i bhg i dag. Jeg har kledd de likt med litt casual kjoler og leggings.

Ellers kan du jo kle de i noe som matcher litt i farger eller noe da?

Ser nå at mine jenter er endel tettere enn dine, kanskje litt lettere å kle dem likt da ja..

Ellers har jeg ikke noen gode tips. Lykke til :)

Skrevet

Hehe....ja jeg er jo litt spent da. Sofie er litt trass for tiden, mye med søstra. Tror hun er litt sjalu faktisk. "Nei, gå bort, ikke stå der, ikke gjør sånn" osv osv.. Så det kan jo bli en utfordring når de faktisk skal være sammen på bildet!! ;o) Håper det blir bra da. Får gå gjennom klesskapene deres og se om jeg finner noe noenlunde matchende. :o)

Skrevet

Takk! :o)

Hmmm....er det dumt med hvitt da? Da tenker jeg jeansskjørt og hvit strømpebukse og hvit overdel? Hvis bakgrunnen er hvit så går de kanskje litt i ett med den?

Skrevet

Så kjekt da, jeg er sånn som nesten planlegger klær til 1 års bilde før de blir født hehe...

Men jeg ville nok kanskje hatt noe som matchet, ville ikke hatt likt,men farger som glir over i hverandre,passer sammen,og ikke mye mønster... Enkle sommerkjoler kanskje??Tunika og dongri bukse?

Lykke til :)

Skrevet

Haha...ser det for meg. Den trassen kan ta knekken på hvem som helst. ;o)

Skrevet

Problemet er at storesnuppa liker best grått, svart og litt brunt, ihvertfall ikke rosa, lilla og rødt!! Og det er stort sett de fargene lillesnuppa har i sitt klesskap. Hehe...ble vanskelig dette. Kanskje jeg må ut på shopping en tur. Også jeg som sitter i isolasjon da! Huff.... ;o)

Skrevet

Hva om eldste kler seg i grått eller brunt og minsten i rosa, er jo kjempe fint sammen.. :)

Skrevet

Jeg fant noe!!! Hehehe..den som leter....Hadde kjøpt en brun hverdagskjole til snuppa som hun skulle få i kalendergave, hun får få den nå. Storesnuppa har en brun tunika/kjole som hun kan bruke med jeansskjørt eller bare tights. Ikke samme brunfarge, men de matcher. Tar med litt andre klær også, så få fotografen se hva hun syns passer best. Kan jo variere litt på bildene også. :o)

Skrevet

Jepp, vet at storesnuppa kler brunt godt, lillesnupp har aldri hatt noe brunt før, men det blir sikkert fint. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...