Månestrålen :-) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har også hatt det i et par uker. Har forstått at det er livmoren som gjør seg klar til fødselen:-)
Slalotte Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 nedpress.. jeg har hatt nedpress i ca 2 uker nå, men skikkelig stikking fikk jeg for noen dager siden og har hatt det hver dag nå.. føler alt skal dette ut lizm.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hvor mye før kan vi få denne stikkingen da? Er 33 uker nå. Betyr vel ikke at det er tegn på fødsel om 14dager liksom???
magedans Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hvis vi snakker samme type stikking kjente jeg dette i natt for første gang - har seks dager til termin. Så forhåpentligvis betyr det ikke så mye når man merker det i fht når fødsel setter i gang...jeg har nemlig ikke tenkt å gå to uker over tiden
Eskimo Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Går det an å kjenne denne stikkinga ut i klitoris?? Eg kjenner den på forskjellige plassar, men av og til kjenner eg det strålar ut der liksom..
Slalotte Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 det er vel forskjell på kroppen til folk.. noen kjenner det tidlig og noen senere.. håper ikke det betyr at fødselen er rett rundt hjørne.. har 4 uker igjen til termin, men må innrømme jeg blir litt små nærvøs når jeg tenker på den stikkingen og at slimproppen min gikk for 2 uker siden.. men bare prøve å innstille seg på å gå lenger ikke sant.. hehe..
magedans Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 lottemoj - kroppene våre er vidunderlige! Dersom slimproppen går litt for tidlig lager kroppen en ny!!!! Holder med deg i å være innstilt på å gå lenger!! Lykke til
Slalotte Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Takker litt kjedelig når slimproppen går så tidlig egentlig.. for alle rundt meg, søstrene mine og venninner sier "slimproppen min gikk noen få dager før vannet gikk!!!! Fødselen starter snart" men når jeg sier at jordmor sier at jeg kommer sikkert ikke til å føde tidligere av den grunn, så sier de "joda, hu vet ikke hva hu snakker om"... når begynte dem å vite mer en jordmora.. hehe.. litt komisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå