Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp 10,5 kg er 23 + 6.. Håper det går av igjen etter fødselen :)

Både mamma og søstra mi gikk opp over 20 kg med alle ungene så spørs om det ikke ligger litt i familien! hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om denne:

http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain/

Man KAN ikke sammelikne vekt uten å ta utgangspunkt i hva man veide før. Er du veldig tynn er det kjempeviktig at du går opp nok i svangerskapet, ellers kommer du til å slite veldig når du skal amme.

Jeg la på meg 17-18 kg i forrige svangerskap, og alt gikk av igjen få uker etter fødsel, men noe kom på igjen da jeg trappet ned ammingen... er ikke så lett å snu når man fødd på en liten og har hatt stor appetitt i et par år.

Skrevet

Gått opp nesten13, men ar nå gått ned i gjenn to.

Så nå er målet å ikke gå mere opp, heller litt ned igjenn

Skrevet

jeg gikk opp 22 kg med førstemann... denne gangen har jeg tvillinger, og heldigvis har jeg ikke gått opp så mye enda som jeg hadde gjort på denne tiden forrige gang.

er 22+4 og har lagt på meg 7 kilo... Men de kommer nok... hihi... blir jo ikke akkurat mindre...

Skrevet

Er 28 uker og har lagt på meg 10 kg, til tross for sundt kosthold og trening. Forrige svangerskap la jeg bare på meg 8 kg i forhold til startvekt, og kostholdet og alt er likt denne gangen. Ikke noe man alltid kan styre

Skrevet

er i uke 18 og har ikke gått opp noe enda...men jeg gikk opp myyye både i 1. og 2. svangerskap selv om jeg spydde mye..Da var det jenter nå er det gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...