Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Dvs: Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til babyen kommer , osv osv. Men akkurat den der : Svoooooooop vannet gikk! Den syns jeg er litt skummel , for da er det hele i gang :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jepp signerer denne jeg, og jeg drømmer det hver forbanna natt.. Det er skikkelig ille.. I går hadde jeg ett skikkelig knepp i magen å da ver jeg helt sikker på att vannet skulle gå!! Hehe er vist litt manisk for tia;)
Anonym81 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Heisann! Er andregangsfødende, og hugsar at eg tenkte mykje på det med at vatnet skulle gå når eg evt. var på butikken e.l. fyrste gongen. Men det som skjedde var at slimproppen gjekk fredag, laurdag kveld byrja riene, mandag morgo måtte dei "ta" vatnet (stikke hol), fordi det ikkje ville komme sjølv, og det skjer visst av og til det og. Mange får og eit forvarsel med rier, før vatnet går. Ikkje alltid det blir sånn OI, der gjekk vatnet, da er vi i gang.... Berre for å berolige litt, det er så forskjellig, må bare ta det som det kjem:-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg gruer meg jeg også. Har et barn fra før, men da gikk aldri vannet. Ble tatt mens jeg lå på føden og jeg husker ikke noe av det. Men jeg tenker mye på at det liksom kan gå hvorsomhelst og nårsomhelst. Det er skremmende. Pluss at jeg da går til noe jeg ikke vet hva er.
magedans Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg mener å ha lest at i de aller fleste tilfeller starter fødselen med rier. Det er en ganske liten prosentandel som opplever at vannet går, litt sånn wow - splosj midt i butikken Hadde jo kanskje være en morsom opplevelse (i ettertid?)? Og så er det jo sånn at hvis hodet er festa, så strømmer ikke vannet ut, det pipler. Jeg er også spent på hvordan fødselen kommer til å starte, og her er ikke hodet helt festa, med seks dager til termin - så kanskje jeg får en sånn sprø start??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå