Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Sa nettopp til han at vi skal ut en tur. Han ble så gla han, at han begynte å synge: hurra for deg som fyller ditt år... He he he. Morsom måte å reagere på at vi skal ut på tur.
WWJD Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hærlighet så gromt! Det skal ikke mere til før man kjenner som mamma at jammen får man mye tilbake selv om det er slitsomt!!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 så søtt:) Lillebroren min pleide å sykle rundt på sykkelen sin og synge: Du skal få min gamle sykkel når jeg dør... hehe
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 He he he...den var bra. Hvor gammel er broren din?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 hehe nå er han fjorten, det var når han var liten:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Åja...he he. Jeg elsker å lese om slike historier. De er så søte de små barna våre.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hehe ja, stesønnen til bestekompisen min kom med en skikkelig bra en her en dag.. Jeg og kompisen min satt å snakket om at han og kona planla å bli gravid.Vi satt da i bilen..Så sa jeg at du må da kjøre på, ja jeg kjører på sier han, da må du kjøre på enda hardere da svarte jeg... etter litt stillhet kommer det fra gutten i baksete på bila: Kanskje du må fylle på litt mere bensin for å få til å kjøre på hardt? Selv om han ikke visste hav vi egentlig snakket om passet det så bra at vi nesten tissa på oss av latter:) Bensin ble det visst for hun er gravid nå
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Ha ha ha ha ha....den var skikkelig bra. Smart den gutten der Beste hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå