Gå til innhold

Jeg fikk 5 på eksamen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eksamen idag i Nyere historie. Har grudd meg i flere mnd. for er det noe jeg ikke er flink til, så er det dette.

Men alikevel klarte jeg meg såpass bra at jeg fikk 5.

Så utrolig deilig følelse. Nå har jeg bare 1 til, så er jeg ferdig for i år, og kan begynne med juleinnkjøp og greie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, at det skal du være VELDIG stolt av!!!! Det er en karakter man kan være stolt av uansett, og som alenemor er det kjempeimponerende!

GRATULERER!

;o)

Skrevet

Tusen hjertelig takk :)

Jeg er egentlig kjempe stolt av meg selv akkurat nå. Men mye av takken går til klassekameratene mine som jeg har brukt de siste ukene til å lese med.

Vi har gått gjennom hele faget på 1 semester, så derfor er jeg ganske stolt av meg selv akkuart nå....og veldig glad :D

Så i hele helgen skal jeg bare slappe av, for neste eksamen er ikke før om ca. 3 uker.

HI

Skrevet

Så flink du er!

Har også mange eksamener i moderne norsk historie i år..håper det går like greit meg meg..

Skrevet

MammanTilAndrea: Det gjør du helt sikkert. Du må bare tro på at du komme til å klare deg fint, og da vil du klare deg bra også. Bare les les og les.

Masse lykke til!!!

Skrevet

Takk:) MÅ vell prøv å læs litt meir enn e jær no..mæn dæ e jo så mange anner teng som e artiar.. Fækk C på den forrie, så får prøv å jær dæ litt beire de næste gångan..

Skrevet

Det som motiverte meg, var at jeg tenkte at jeg vil aboslutt ikke bli dårligere enn de andre i klassen. For jeg har allitd vært den dårligste i klassen fordi jeg alltid var lat.

Men nå så leser jeg lekser hver minutt jeg har til overs.

Du må bare finne noe som kan gi deg motivasjon til å lese og gjøre det beste du kan. Om du pisker deg selv bak...for å formulere det slik, så komme du absolutt til å klare deg bedre enn du tror

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...