Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Første året uten snuppa! (nåja, hun er bare 3, men dog) Sambo, lillebror og jeg skal til Vestlandet til svigerfamilien, og snuppa skal være hos pappaen sin... det blir trist (
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har jo ikke så mye valg desverre.. Får trøste meg med at vi skal ha en liten julefeiring her hos oss helga før da, med mamma og kjærsten hennes, og oss. Får jo ikke vært sammen med mamma i år heller, så vi tar litt ribbe og pinnekjøtt da, og åpner pakker ) En fattig trøst....*sukk, jeg er glad i jula*
2 søte småpiker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Huff, stakkars dere, håper jeg aldri kommer i den situasjonen. Har en venninne som er i samme situasjon, og hun sliter virkelig med det. Hun har alltid elsket julen, og tanken på å tilbringe den uten datteren er helt grusom, så i år gleder hun seg ikke til jul:-( Synes det er skikkelig trist, spesielt siden faren viser så liten interesse for datteren ellers. Synes ikke han fortjener å ha henne i sånne høytider..
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 huff ja skjønner det blir litt trst... men tenk på så moro hun kommer til å få det sammen med pappan sin ? hun kommer nok til åkose seg kjempe mye,prøv å gjør det samme snuppa..vet at det er vanskelig..men det erjo godt for henne å være sammen med pappan også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå