Lillegull2008&2010 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har en magefølelse av at babyen min har ligget med hodet ned hele tiden, det har han også gjort ved begge ultralydene. for en uke siden følte jeg at jeg fikk en annen magefasong (er uke 29+1 idag) Er det mulig at magen synker så tidlig? for imorges så jeg at magen er lavere og at det var sikkert det som skjedde for en uke siden når jeg følte noe skjedde med "fasongen" og når fester hodet seg egentlig? kan begge disse tingene skje veldig tidlig? min første dette. er litt grønn ;p
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kan vel feste seg så tidlig, men det er også plass for bebien og snu seg ennå,, så kan hende han har lagt seg på sideleie litt eller satt seg litt?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 at han ligger på tverr kan også være en mulighet ja, av og til når han presser og styrer så kjenner jeg på en måte to harde klumper på hver side av navlen, akkurat som det skulle være rompa/ryggen og hodet.. (men det er bare når han styrer på som verst, så plutselig forsvinner han igjen, akkurat som han ligger seg med hodet ned (det er jo lov å håpe) ) hmm, jaja, bare han snur seg "rettveien" om noen få uker
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Ja det tror jeg helt sikkert han gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå