Gå til innhold

Grøt med bringebærsmak.. Finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ei inne her for litt siden som skrev det.. Eller tullet hun med meg?? Har ikke sett det noen steder jeg..Hvilket merke er det i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småfolk har en grøt med bla bringebær i. Fra 8 mnd. Lilla pakning. Veldig populær her i gården;)

Skrevet

Småfolk har i hvert fall en grøt: Mild fullkornsgrøt med pære, eple og bringebær. Fra 8 mnd.

Skrevet

Hvis du har muligheten til å reise til Sverige så hadde eg handla Semper med hallon. Du får mykje meire i pakka og den kostar mindre, eg syns det smakar bedre au. Har bruka semper på mine, hamstra inn når eg har vert i Sverige.

Semper er den beste grauten syns eg, nedtur å måtte kjøpe nestle el småfolk, småfolk er mega dyr i forhold til det du får i pakka...........

Skrevet

Da skal jeg jammen se om jeg finner den grøten. Men jenta mi er 7 mnd, kan jeg begynne med 8 mnd grøt ennå da? Herregud så grønn jeg er... skulle ikke trodd at jeg har ei på 4 år også som har vært baby noen gang;-) Men hun var ikke noe særlig på grøt da..

Skrevet

Ja du kan begynne med 8mnds grøt til henne. Men det kan hende hun ikke liker de evt. klumpene i grøten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...