*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Var ei inne her for litt siden som skrev det.. Eller tullet hun med meg?? Har ikke sett det noen steder jeg..Hvilket merke er det i så fall?
nr.2 i februar Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Småfolk har en grøt med bla bringebær i. Fra 8 mnd. Lilla pakning. Veldig populær her i gården;)
hvemerjeg? Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Småfolk har i hvert fall en grøt: Mild fullkornsgrøt med pære, eple og bringebær. Fra 8 mnd.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hvis du har muligheten til å reise til Sverige så hadde eg handla Semper med hallon. Du får mykje meire i pakka og den kostar mindre, eg syns det smakar bedre au. Har bruka semper på mine, hamstra inn når eg har vert i Sverige. Semper er den beste grauten syns eg, nedtur å måtte kjøpe nestle el småfolk, småfolk er mega dyr i forhold til det du får i pakka...........
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Da skal jeg jammen se om jeg finner den grøten. Men jenta mi er 7 mnd, kan jeg begynne med 8 mnd grøt ennå da? Herregud så grønn jeg er... skulle ikke trodd at jeg har ei på 4 år også som har vært baby noen gang;-) Men hun var ikke noe særlig på grøt da..
Blue Lady Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Ja du kan begynne med 8mnds grøt til henne. Men det kan hende hun ikke liker de evt. klumpene i grøten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå