nr.2 i februar Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 ei jeg kjenner har en sønn på 11 mnd, og han får kun vann å drikke, aldri mme. Hun ammer kun avog til for kosen sin skyld, det er ikke store skvetten som kommer, sier hun. Dette har "på gått" i 2 mnd. Blir ikke det litt lite melk for en liten krabat?? Lurer....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Spurte hs om dette pga jeg begynner å få lite melk. Hun sa så lenge hun fikk grøt 2 ganger om dagen og litt mm fra meg så var det godt nok. ( 7,5mnd ) Er melk i grøten også.
nr.2 i februar Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 ok, det var godt å høre:) Takk for svar!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Slikgjorde vi med eldstemann også. Han fikk puppenekt da han var 5-6 mnd, men jeg "tvang" ham til å die til han var 8,5 mnd fordi jeg ville jo amme ham så lenge som mulig, men da gav jeg opp. Han tok ikkeflaske og spyttet ut både mm og mme om jeg prøvde å gi fra tutekopp, han nektet rett og slett å drikke det. Så han fikk bare vann å drikke og noen ganger veldig utspedd eplejuice om jeg synes han hadde drukket lite en dag, i sommervarmen ol. Men han fikk jo grøt (som er melk i) to ganger for dagen og på den tiden var det "lov" å gi youghurt fra 6 mnds alder, så da fikk han i seg litt melk gjennom den ogsåog HS sa han da fikk i seg nok melk på en dag. Jeg på min side må si jeg synes noen gir babyene sine altfor mye mme igjen jeg da, hehe...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Det går nok helt fint. Han spiser sikkert variert og får i seg det han trenger via mat nå. Kumelk; være seg glass eller mme er ikke noe vi må ha. Så det kommer helt an på hva han spiser ellers. Å drikke kun vann, når det er rent, er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå