løbaby Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvor mye tar dere/betaler dere? Hva innkluderer prisen? Hvordan gjør dere det med betaling ved sykdom hos dagmamma eller dagmammas barn?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Eg betala 185kr dagen, da var det ink mat og drikke og frukt og yoghurt. Hadde med bleier og laktoseredusert mjølk til min. Hvis ungen var sjuk om morgon så tok ho seg bet for den dagen, sa du i fra dagen før så tok seg ikkje bet for den dagen. Nå var ho så og sei aldri sjuk, trur det var to dagar på to år, og da gjekk ho gravid med nr 3 i tillegg. Men eg har bet ho for dei dagane trur eg, men det var mest fordi ho er den ho er og både eg og guttungen var kjempe fornøgd. Detta er på bygda og ikkje meire enn ei mil herfra så tar dei opp mot 250kr uten mat. Ho har drive som dagmamma i 10-15år så ho hadde sett seg lei på niste mat, den er din og den er din osv. Eg hadde gjerne betalt ho meire og eg sa det til ho fleire gonger at du kan ta høgare pris. Nå er det snart eit år sida min slutta hos ho og starta i bhg så eg er ikkje sikker på kva pris ho tar nå. Ungane hennars var også lite sjuke, hadde vannkopper der men det ville eg jo at min skulle få. Ho sa altid i fra hvis det var nokon sjuke der også var det opp til meg om eg ville sende ungen min dit el ikkje. Det var farang der, ho ringte meg kl ni om kvelden og det var første spyinga til ein av hennars. Det gjekk ikkje mange timane før min spydde au men han var jo alt smitta før me viste at det var det det var
løbaby Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Takk for svar Fler med erfaringer?
Bonusmamma13 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Betaler 250kr dagen og sender med middag, frukt og bleier. Han får en skive til frokost hos dagmamma. Har ikke opplevd at hun er syk. Småen ble syk en gang og ble usikker på å sende han avgårde siden hun har barn selv.Hun fikk da velge selv kvelden i forveien om hun ville passe han eller ikke. Ble nei og jeg betalte ikke da. Hadde jeg opplevd han som for syk til å være borte ville jeg nok betalt for den dagen
Holly❄️ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 jeg jobber som dagmamma, og har en dagpris på 250 kr dagen. Mat og bleier tar de med selv, mens frukt står jeg for. Jeg tar betalt for de dagene ungene er syke, og foreldrene syns det er helt greit.
løbaby Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 Men tar du også betalt hvis du selv er syk eller har sykt barn selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå