Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Som den store sjokkoholikeren jeg er er det perioder hvor det går hvertfall en pr dag. Måtte være så heldig og klart meg meg max ei plate i ei og anna helg, men ennå så har det store sjokkomonstret overmakten her )
*Rutletutt* Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Altfor ofte..stort sett en liten smak hver dag, huff:o(
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Hadde jeg kunt spise hva jeg ville uten og ese ut, så hadde jeg nok spist en om dagen! Sånn ble det når jeg var gravid, en sjokolade for dagen, minst!!! Var så godtesugen!!! Nå har jeg begrensa meg til KUN lørdager! Men i dag begynner jeg et nytt og bedre liv, og til vekta begynner og gå nedover, så skal jeg ikke spise EN eneste sjokolade!!!!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 huff.. det blir nok en liten smak annenhver eller hver dag gitt...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 1-2 ganger i uken viljeg tro. Kan ikke ha det i hus. Da går det rett ned. Kan ikke fatte og begripe at folk kan ha godteri liggene alene i en skuff!!!
Blue Lady Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Stort sett hver dag :S (og jeg lurer på hvorfor jeg ikke klarer å gå ned de siste kiloene etter fødselen....hehe)
LadyLuck & Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 har klart å slutte med all snop og søt drikke *stolt* var pålegg fra JM,forå unngå svangerskapsdiabetes gr.lavt blodtrykk. Men skal prøve å fortsette etter forbudet er opphevet.
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Ja kan heller ikke ha det i hus. Alt søtt går rett ned:S Da jeg var lita pleide jeg å gå i melskapet til mamma og bøtte nedpå med sukker. Ammer enda, så har litt høyere forbrenning, men skal på sjokoladeavvenning snart..... Noen som er med eller?
Mille** Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Ååååå, nå fikk jeg lyst på sjokolade!!!! Huff, jeg er nesten avhengig av godis, måhamåhamåha!! *løper å ser om snuppa har noe lørdagsgodis igjen* ;o)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 alt for ofte.. Vil tippe 3-4 dager i uken.. Noen ganger mer noen ganger sjeldnere.. Men skal skjerpe meg nå..=)
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Hehe:P Sambo og jeg bruker å ha sånne mumsekvelder hvor vi kjøper smågodt å potetgull og koser oss. Nå flytter han snart ut, så da håper jeg det blir slutt på sjokoladekveldene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå