futte (tm) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Guttungen på 2 år har drukket enorme mengder vann i natt og morgentimene (3 store aventkopper), men bleia er enda knusk tørr. Han er forkjøla og formen er ganske dårlig. Kan han ha vært dehydrert? Noen som har noen teorier om hva som feiler.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hvis han har feber trenger han masse drikke. Hvis ikke han tisser må du kanskje gi mer? Ring fastlegen og spør der du.
Mille** Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg, det går an, heter ikke forstoppelse akkurat da, men..Det er nok mer sannsynlig at han trengte væske og dermed tok til seg mye av det han fikk. Det kommer sikkert urin snart. )
futte (tm) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Han har ikke feber, tror jeg. Ikke mye i så fall. Han er knusk tørr på leppene så det virker nesten som han er dehydrert. Merkelig. Har jo alltid en flaske vann stående fremme som han kan drikke av.
futte (tm) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Har klemt litt på magen og den virker helt normal. Kommer sikkert en kjempebleie snart. Så får vi testa hvor fort pampers tar unna
Mamma til to tette Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Ikke for å skremme men jeg har opplevd dette en gang og da var det lyskebrokk. en tarm var kommet i klem slik at han ikke fikk tisse. Kunne sees ved at det var en forhøyning i lysken, senere ble ene ballen helt blå. Ville nå tatt en tlf til legen for er vel merkelig å ikke tisse i løpet av natten?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Om det ikke kommer noe snart bør du ringe legen.Ikke noe urin i natt og til nå??
futte (tm) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Nå kommer det Vet ikke hva slags knipeøvelser han har gjort i natt, men bleia er våt nå hvertfall. Takk for svar, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå