Meg og bøllegutta!! Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Han er 9mnd og fullstendig turbo!! Han er høyt og lavt dagen lang!! Og den lille kroppen er ikke i ro et sekund i våken tilstand. Han river ned ting, lukker opp skuffer og skap og river ut ting, klatrer inn i oppvaksmaskin og kaster ut det som er der, klatrer inn i dusjen, klatrer opp trappa, river i stykker alt han kommer over. Og mens han gjør alt dette så babler og skravler han konstant : ))) Utrolig morsomt me d sånne duracell unger, men jeg blir helt svett noen ganger!! Blir ikke noe roligere av en storebror som er rimelig aktiv også da!!! Men det er det som sliter meg ut som gjør meg lykkelig : ))) Flere med turbo babyer??
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Du beskriver datteren min ganske godt! He he he..
Koala *g07* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jada samme her hehe. Han har jo heller ikke tid til å sove på dagen
Meg og bøllegutta!! Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 De er jo vannvitig søte da. Og de er så gode å ta i med de små lubne bløte kroppene sine og de stoore tennene haha!! Jeg elsker denne alderen . De er jo helt til å spise opp!! Skulle ønske jeg kunne stoppe tida litt nå for de er i sånn fin alder begge to. Storebror blir 3 i januar...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Ja det var litt morsomt da : )) Syns det er perfelt aldersforskjell. de leker allerede fint sammen og er så glad i hverandre at jeg blir heltr rørt noen ganger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå