Gullklumpen! Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Tok en CB test i dag under tvil. Skulle hatt TR forrige mandag, men har hatt menslignende blødninger til i dag! Det gjør jo ingen ting så lenge det stod GRAVID etter 30 sek på CB. For det er helt sikker??? JIPPI; ENDELIG ER JEG GRAVID!!!! Masse baby støv til dere alle! Da blir det august-baby på oss!!!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Gratulere! Jeg er bare sååååååååååååå misunnelig :-) Kos deg masse med trøffelen, der inne. For ei jul det blir på dere :-) GOD JUL! HOHOHO!
Gullklumpen! Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Det er litt uvirkelig! Dette var våres 8pp så det tok tid!! Men når skal jeg gå til lege og hvordan regner jeg ut termin?? Stooor klem til alle!!
trebarnsmamma84 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer så masse... litt lenger ned på denne siden på venstre side står det terminkalkulator. Der skriv du inn første dag i siste mens...Så rekner den det ut for deg:) Masse lykke til i svangerskapet!!!
90210 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer så mye!!!! :-D Er selv 6 dager over IKM men får negative tester, men likevel er jeg kjempeglad på dine vegne!! :-D Gratulereeeeeeeeeer! :-D
2 fine små Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer saa mye, lykke til videre!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 gratulerer så mye:) å så heldig du er:)
Gullklumpen! Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 Tusen takk! Jeg har så lyst til å bare skrike det ut, men jeg må vel vente litt! Sa det til samboern min med en gang og han går rundt på jobb med et smil så stort som fra vegg til vegg....he he... Ønsker dere alle lykke til! Det er helt sant at det er størst sjangser den mnd en ikke trur at en er gravid og ikke tenker noe på EL å sånt i det hele tatt...sånn var det for meg nå!!
Tasselur Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer så mye og takk for babystøv! Lykke til videre!!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå