auro Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei. Vi står ved et veiskille i livet. Skal flytte hjem etter nesten 8 år borte. Det er med veldig blandede følelser vi flytter fra alt vi har bygd opp her, men fornuften sier at vi nå vil hjem til familie og venner før eldstejenta begynner på skolen. Kan du se noe om hvordan det går med oss fremover? Skal flytte inn til svigers først. Ser du når vi kjøper noe og hva det blir? Havner vi i det strøket jeg har sett meg ut? Og når blir det jobb på meg? Og til syvende og sist når alt har roet seg, blir det flere barn? Når og kjønn? Jeg 200974, han 300868. Ble kanskje litt mye dette, men sliter litt med den flyttinga. Tusen takk
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror dere etterhvert flytter inn i et hus. Kanskje det lar vente litt på seg, men jeg føler dere vil finne et som dere liker. Det med flyttingen ser litt slitsomt ut, at det tar litt energi for dere. Mitt råd er å forandre litt på tankene. Bruke tankens kraft, hvis du har tro på det. Visualiser det du ønsker. Klart du kan få det strøket du har sett deg ut, verden er full av muligheter, noen ganger blir det ikke som vi har tenkt, men det kan være det ordner seg til noe enda bedre. Ha tro på at ting vil ordne seg. Jeg tror du kan få flere barn. Men jeg har ikke svar på når. Det er spennende med veiskiller, og du vil oppdage nye ting, kanskje du ikke skal vite for mye, men vær bevisst hva som skjer med deg, av følelser og tanker. Du fortjener å ha det bra, ha tro på deg selv. Og du kan endre det du vil i livet til det bedre. Jeg føler at jeg ikke helt kan gi deg konkrete svar, for du må selv gjøre noen forandringer. Det trenger ikke være noe stort, eller kansje det er. Du sitter selv med de beste svarene. Lykke til :-) Håper du fikk noe ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå