lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 hei! nå skjønte jeg hvem du er ) skjønner du hvem jeg er?? skjønte det når du skrev at emilie ler når det blir reklame på tv, hihi! hvordan går det med grøten? klem ) ps: kevin hilser til Emilie!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2007 dytter litt
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 dytter eeeen gang til )
Snupi27 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 hehehe, hei! jeg skjønte vel egentlig at det var deg når du sa datoen da kevin ble født =p grøten går det veeeldig fint med faktisk. etter at vi satt å diskuterte hvordan jeg skulle holde grøten varm så spiser hun som bare det! blir en smule utålmodig når det ikke går fort nok. hehe prøvde i går å gi på kvelden da, men det er nok som vi sa. jeg er den 50% delen som har en baby som står opp på natta for å få mat likevel. hehe! =p hva med dere da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 kevin elsker grøt og spiser nesten hel porsjon nå, han blir også en smule utålmodig når jeg ikke gir han fort nok. han fikk smake middagsmat på glass og fruktpure igår, elsket det og, men skal nok vente litt med det da.... jeg hører også til de 50 %, han våkner om natta selv om han får grøt på kvelden, hehe! sånn er det. jeg skal til HS etterpå, spennende å se hva han veier nå )
Snupi27 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 godt det ikke bare er meg da. hehe.. det hadde jo vært litt deilig om hun hadde sovet litt lenger enn til 12 om natta for å ha mat da men.. sånn er det bare.. godt hun sovner med engang etterpå hvertfall.. natt til i går våknet hun 4 ganger for å få mat. litt slitsomt. =p gleder meg til vi skal ha barseltreff der så jeg kan måle og veie Emilie oxo! alltid spennende!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 ruller emilie fra mage til rygg eller rygg til mage enda? kevin gjør ikke det. skal snakke med hs om pusten hans idag. han blir fort sliten og anpusten, og det piper fortsatt når han puster. jeg har begynt å bade med han i badekaret, vi bader begge 2 sammen, og det er sååå koselig! han elsker det og spreller som aldri før, hihi! vi gjør det på kvelden for å drøye ut tiden, prøver å gjøre han kjempetrøtt før vi legger han, så at han ikke skal kave så mye før han sovner. og da er det lurt med bading.... da glemmer han at han er trøtt og sutrete, hehe!
Snupi27 Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 emilie ruller over på siden. hehe..kommer lixom ikke lenger. går begynte hun å rulle på hode når hun lå på siden så hodet lå ned i teppet lixom, så ble hun sur fordi hun ikke fikk med resten av kroppen. hehe.. jeg har begynt å hjelp henne litt når hun ligger på siden og da blir hun så blid når hun kommer seg over på magen. hun har rullet tilbake fra magen til rygg 2 ganger, veit ikke om det var fordi hun mistet balansen eller om hun gjorde det bevisst men.. bade er koselig da. vi har bare dusj vi =( men jeg har lånt badekaret til mamma noenganger og da blir hun så glad. hehe.. spreller og spruter som bare det. hehe.. er det likedan på natta med kevin enda eller? jeg sjekket ut litt priser ang babysvømming.. det er babysvømming på hønefoss. 1530 kroner for 12 ganger og det er i 30 min hver gang. begynner nye kurs 9 januar. lurer litt på om jeg skal ta med emilie dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå