Gå til innhold

Skjema til NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skjema skal leveres inn?

Skal arbeidsgiver levere inn skjema, eller er det bare vi selv som skal levere inn skjemaet om foreldrepenger??

Altså bare ett skjema tilsammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt ærlig så trodde jeg at jeg kunne svare deg på dette, men nå viser det seg at det mangler et eller annet skjema fra arbeidsgiver...

Vet du må søke om foreldrepenger/engangsstønad og at arbeidsgiver må sende inn skatte/penge opplysninger...men så viser det seg at de skal ha et annet skjema til som jeg ikke vet hva er! Et eller annet om søknad om persmisjon..total forvirring 1 dag før termin.......*sukk*

Hør med nav og be de fortelle deg om ALLE skjemaer du må levere inn..

Skrevet

å? jeg har levert skjema til nav om foreldrepenger og gitt muntlig beskjed til arbeidsplassen at jeg tar ut permisjon 30.november...fikk godkjent brev fra nav på mandag? Så jeg har kun levert et skjema til nav...? :)

Skrevet

som sagt jeg har ikke peiling..men i går(2 dager før termin) får plutselig min arbeidsgiver beskjed om at nav mangler et skjema.....blir litt paff over at det kan gjøres.....søkte i sommer for å være sikker på at hvis de mangla noe så gir de beskjed...

Viste at det kom til å bli litt frem og tilbake fordi jeg tjener mer enn kontrakten min tilsier..

Skrevet

Arbeidsgiver skal levere inntekts og skatteopplysnings skjema på deg.

Jeg strever som faen for å få tak i mine sjefer , så de kan fylle ut... ingen som tar tlf en gang! Møkkahuer!!!

Skrevet

Du skal lever skjemaet som heter krav om ytelser ved fødsel og adopsjon.

Arbeidsgiveren din skal sende inn inntekts og skatteopplysninger.

Skrevet

Det skjemaet ligger foresten på nav.no under skjemaer / arbeidsliv ---> inntekts og skatteopplysninger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...