Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal begynne i dag! 3 uker og 1 dag til termin. Har fått høre at en bør vente til en er i uke 37, etter det er det bare å tygge i vei på bringebærkapsler. Skal også få meg en time hos jordmor og få modningsakupunktur Håper ting skjer snart, begynner å bli litt utålmodig........
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk høre at bringebærkapsler ikke skal fremskynde noen ting. Det skjer når det er modent. Bringebærkapsler hjelper ikke på modningen. Men det skal være med på å hjelpe livmoren etter fødsel.. Hvertfall det som sto på boksen..
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Er i uke 29, og skal starte med bringebærbladte nå. Man skal ikke ta det første halvdel av svangerskapet, fordi det påvirker slimhinnene i kroppen, inkl. i livmoren. Jeg har drukket teen i mine siste 2 svangerskap, begge gangene har jeg hatt lette fødsler, ikke sting (selv om en av babyene var 5 kg), og livmoren har trukket seg raskt tilbake. Blødningene har også avtatt raskt. Jordmor på sykehuset mente det kunne være en sammenheng, men det er jo ikke forsket på dette, så ingen kan si det sikkert. Jeg sverger i alle fall til bringebærbladene, psykisk eller fysisk har de hjulpet meg! Og jeg liker bringebærteen (derav nicket...!).
silje80@lykkelig Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Fint å høre med en som har født før, at de virker. Uansett, om det er dokumentert eller ei - jeg vil iallefall prøve. Tro kan jo flytte fjell sies det.. Da kan jeg kanskje kjøpe det nå da, siden jeg også er i min 29 uke. Hvilken type/hvor får man kjøpt teen? Bruker du også kapselene?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg kjøper te, fordi jeg liker den så godt... Den (og kapslene, det er jo en smakssak) finnes på helsekostbutikker, jeg har kjøpt både på Life og Sunkost... Vet at man kan få dem på nett også, men jeg vet ikke nettsiden... Kan kanskje søke på helsekost.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Betalte 189,- på Sunkost for kapsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå