Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Huff, har kynnere. Det er så plagsomt... Mest fordi jeg blir engstelig, er jo ikke vondt, men ubehagelig. Får følelse av å få puste dårligere, men har også en murrende følelse helt nede i magen. Har hatt kynnere omtrent hele svangerskapet, men bare ved fysisk aktivitet tidligere. Dvs ved å gå tur, gå opp en trapp, bære en handlepose.. Nå sitter jeg på min kontorjobb og får det regelmessig ca 5 ganger i timen uten å gjøre noen ting. Det var slik i går også. Er i uke 33 forresten... Er det flere som har det som meg?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hei! Hadde jeg hatt murring og 5 ganger i timen når jeg satt stille hadde jeg tatt en telefon til legen og hørt hva han/hun tenker... Det er jo bare fint å ha kynnere så pass seint i svangerskapet fordi det gjerne gjør at du modner lettere - men jeg ville ha spurt :-)
*1+1=2 små* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 har en del kynnere og murringer selv...fikk beskjed av JM om at det bare er bra fordi kroppen jobber! MEN er du litt urolig så ring føden og spør hva de mener om saken:) Snille folk som liker å hjelpe!! De skal gi seg når du endring stilling, altså setter deg om du går, eller legger deg....eventuelt reiser deg hvis du sitter..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det har blitt litt bedre etter lunsj. Jeg var veldig trøtt etter en urolig natt, så hadde nok kanskje noe med det å gjøre. Har også hørt at det bare er bra at livmora trener seg, men er jo ganske slitsomt.. Får se an hvordan det er i ettermiddag og i kveld. Blir det verre igjen får jeg kanskje få meg en 50% sykemelding fram til permisjon eller noe. Og absolutt ringe føden og høre (har litt sperre for å ringe de merker jeg).. Var hos JM for ikke så lenge siden og hun sa at jeg ikke burde anstrenge meg fysisk pga av at jeg da får kynnere, så derfor kjipt at jeg får de av bare å sitte også.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg ringte føden og de ville ha meg til sjekk. De sjekket meg og konkluderte med at jeg hadde premature rier med 3.5 min mellomrom. Fikk litt sjokk, men babyen hadde det bra og livmorhalsen var heldigvis ikke moden i det hele tatt. Legen ba meg ta to paracet og slappe av hjemme, og evt komme tilbake imorgen hvis det ikke gir seg. Det føles mye bedre nå, så satser på at det har roet seg. Fikk meg en liten tankevekker, så kommer ikke til å drøye så lenge før jeg ringer føden neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå