maddy Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hjelp... har vært på UL i uke 13 og 20 og begge sa da at de trodde dette var gutt. Innbilte meg selv også at jeg så tendenser til gutt på skjermen. Ergo er nå rommet blått, klærne blå og vognen grønn.. Var hos jordmor forrige uke (uke 32) og fikk da vite at hjertefrekvensen var veldig høy og at det tydet på at det ble jente. Så møtte jeg en venninde som ikke har sett meg så langt og mente definitivt at jeg har jente mage (mener selv at den er lav og spiss og det er jo vanligvis gutt?) Noen erfaringer? Jeg er i villrede..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Mageform og hjerterytme behøver ikke ha noen ting å si! Hadde nok stolt mest på UL som sa de så en gutt ja!
maddy Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Syns å huske ha hørt at man ofte kan ta feil og si at det er jente men så blir det gutt for det kan ofte skjules på UL og man ikke får sett godt nok. Men når man først sier det er gutt, så skulle det tyde på at man har sett en tissetass eller anlegg for noe annet som skulle være vanskeligere å ta feil av enn motsatt...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Heisann!! Jeg ville hørt mest på ul jeg. Har både gutt og jente selv. Mageformen og hjertet var ganske likt med begge. Lykke til videre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå