Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vi skal til Svigers på julaften. De var her i fjor. Siden jeg har mine to eldste annenhver jul, så samles vi hos oss det året alle barna er her, og til svigers når vi bare har den yngste- som forøvrig er deres eneste barnebarn.. mulig jeg må gi avkall på ribba i år!! Må smiske litt med svigerfar som er kokken
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal ta med meg min datter og min mann til min mor. Mine besteforeldre kommer også. Det blir kos! Har ikke feiret jul med de på mange år.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 vi skal være hos svigers denne jula gleder meg kjempe mye....men gruer meg litt til å pakke opp pakker forran dem..hehe..
Mammaaaaaa Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Skal heim til meg:-) Skal vere med typen, ungene, to av brødrene mine, den eine med samboer og unge. Og mamma og pappa.:-)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 hva får du i gaver da kine, som er redd for det?? hehe
ventos Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Vi skal feire her hjemme. Med svigers, samboers bror og hans sønn. Tilsammen blir vi 9, og gleder oss veldig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå