mimmitiltre Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 hei, har hoert at damer herinne sier man boer "toye" i mellomkjoettet og skjeden. fikk lignende beskjed av jordmor.. skjoenner bare ikke hvordan man gjoer dette?? virker jo litt rart og vanskelig? noen tips??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg ga opp. Jordmor forklarte grundig og "viste" meg hvordan man skal gjøre det. Man skal ta to fingre så vidt inn og "tøye/dra" bakover, mot endetarmen. Og det skal svi litt. Men med en stor mage er det ikke lett og komme bak...he he, så jeg måtte bare kaste inn håndkle
mimmitiltre Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 ok, takk for svar!! ja det er ikke lett aa komme til i det hele tatt i disse dager!!
kokosyklus Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 ha ha ha ha, hvordan mener de at vi skal greie det da?? Det er faktisk også grenser for hva jeg kan be mannen min gjøre for meg, SELV om jeg er gravid! Ha ha ha:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Samboer vil ikke hjelpe til, men det er kun fordi det skal gjøre litt vondt... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå