Gothminister Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Frokost ; grøt Middag ; 1/2 middagsglass (spiser ikke mere) Kveld ; grøt Han får så mye mm han vil mellom der. Derfor han ikke spiser mere middag også,for det er ikke så lenge siden han fikk mm.. Har begynt med brødskive til han til lunch også nå. Spiser han mye brød til lunch,så får han ikke mm etterpå,men får det hvis han spiser lite.. Han spiser jo 3 ganger på natta nå,men trenger han egentlig det? Er litt slitsomt.. Og hvis jeg skal avvenne han,skal jeg ta alt på en gang,eller ett og ett måltid? Kommer til å tilby han flaske med vann om natta ved evt avvenning selvom han ikke er så ivrig på flaska
Storebror & Lillesøster Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg sluttet da han begynte med fast føde,han spiste fra 2-5 ganger pr natt det ble verre og verre,han hadde faktisk en periode da han var 4 mnd der han sov nesten rundt,bare mat en gang på natta eller morgensiden. Jeg tok bort alle måltid på en gang,ellers vil han bli forvirra,jeg gav vann når han våknet,skrek i litt over en time første gang Gav vann hvert 5 min og drøyet det lenger etter 20 min,la på noen ekstra min,og så fikk han sutten,våknet igjen senere skrk i 3 kvarter og fikk vann,skrek ikke så intenst denne gangen. Neste natt var det sutring og varte ikke så lenge,tilbydde vann,og 3 natt fikk nan sutten da han våkna 2 ganger og roet seg med den 4 natta sov han rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå