Lett bris Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Ville dere ha gitt f.eks brukte leker i julegave til barna deres? Altså leker dere har kjøpt på f.eks finn.no?
ana baroma Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det kommer helt an på hva det er. Om det er fint brukt, og noe man ikke får tak i så lett i butikken, så hadde jeg fint gitt brukte gaver. Og dersom økonomien spiller inn, så er det jo bedre å få noe enn ingenting:) Brukt kan være et meget godt alternativ!! Men så digger jeg bruktbutikker også da:)
supergyda Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Den var vanskelig, den må jeg tenke på.
ventos Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Ja til gjenbruk!! Men måtte vært pent brukt;-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 nei det ville jeg ikke men jeg kan finne på å kjøpe noe til familie og venner på antikkmesse og det er jo også brukt.
Lett bris Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Men spørs om det er så veldig vanlig å gi brukte ting i julegave? I fjor fikk datteren vår et brukt Lundby dukkehus med masse utstyr. Kjøpt brukt på finn.no. Og i år skal sønnen vår få en hel kasse med brukte biler, traktorer, landbruksmaskiner. Jeg er veldig glad i gjenbruk og blir rett og slett kvalm av forbruket her i landet...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Det er neppe vanlig, men jeg har også gjort det - av samme grunner som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå