Gå til innhold

Mathilde.. Har du lyst til å ta en titt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir glad over å se nye fjes her inne. Synes det er så artig å bli spådd og høre hva andre tror, så jeg ville blitt veldig glad om du orket å ta en titt :)

Jeg har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04.

Jeg har litt lyst på en liten en til jeg da, mens samboeren min ikke er helt enig. Men han "glemmer" av og til å hoppe av i svingen, så jeg tror han er litt ambivalent ;)

Klarer du å se om det kan bli noen flere barn på oss, og evt når det blir og hva slags kjønn det blir?

Jeg er født: 18.11.75

Han er født: 04.02.75

Vennlig hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror absolutt det kan bli flere barn på dere. Jeg føler veldig et tredje barn i nær fremtid. Jeg tror jente. Jeg ser for meg at det blir 3 barn på dere. Helt eksakt når du blir gravid vet jeg ikke. Men jeg tror ikke det er så langt unna.

Lykke til, spennende. Skulle det skje et "uhell", så tror jeg det vil ordne seg greit med mannen din, at han blir klar etterhvert, men trenger kanksje noe tid på å fordøye det. Men det tror jeg går bra, for meg ser det ut som et tredje barn blir velkomment når tiden er inne for det :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg tror også det blir greit for ham sånn etter hvert. Tror kanskje det er derfor han er litt uforsiktig i blant, fordi det ikke gjør ham så veldig mye om jeg blir gravid, bare at han ikke går rundt og ønsker det liksom ;)

Blir spennende og se hva som skjer.. Tror det er omtrent fifty fifty som har spådd gutt/jente på meg. Hadde vel vært stas med en gutt, da foreldrene mine har 4 jente barnebarn nå. Men er veldig innstilt på at sjansen er stor for at neste også blir jente. Jeg blir ikke skuffet uansett :)

Skrevet

Kom til å tenke på at det er to stykker som har spådd at jeg kommer til å bli gravid i mars. Kan det være det du ser? Eller kan det være mulig at jeg er gravid nå? Jeg hadde eggløsning rundt omkring datoen for burdagen min denne måneden, og da lot forloveden min være å hoppe av i svingen.. ;)

Har ingen følelse av at jeg er gravid altså, men det er uansett for tidlig. Skal ikke ha igjen mensen før om ca 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...