Gå til innhold

Noen små tanker til mitt lille ufødte mirakel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min... Nå er vi snart i mål! Ingen hadde tro på oss, på deg, men vi har vist dem!

Min lille sol, du er allerede en stor del av mitt liv! Du har tatt bolig i min kropp og min sjel, og du viser meg at du er hos meg. Vi er bundet tett sammen, og båndene blir sterkere for hver dag.

Du lever i ditt lille univers, du stoler på at jeg tar vare på deg og livet ditt. Merker du at jeg vil passe på? Hører du at jeg prater til deg? Kjenner du mine følelser?

Når vår felles reise er slutt, kommer vi aldri til å dele dette igjen. Kommer du til å ta med deg det jeg gir deg nå? Kan jeg gi deg den samme tryggheten i den verden du skal ut til? Aldri skal det være bare oss etter den dagen du blir født. Aldri så nær som nå, aldri det samme fellesskapet...

Men jeg vil være den samme for deg, vidunderet mitt, om du bor i min mage eller på min arm. Mine følelser vil aldri endres! Og du vil bli elsket av alle i din nærhet, du er spesiell, som alle andre, og vil ta din plass i vårt liv. Jeg gleder meg stort til å se deg, oppleve hvem du er og bli kjent med din personlighet!

Men jeg kommer til å savne følelsen av at du er bare min, at du eier min kropp, og at den akkurat nå er det du trenger.

Lille gutt, du er fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snufs - ble litt våt i øyekroken nå :-)

Er så glad i den lille i magen min!

Skrevet

Hei..

utrolig vakkert skrevet:) fikk tårer jeg også..snufs:)

Skrevet

UTROLIG VAKKERT!!

fikk taarer i oynene jeg og:)

Skrevet

ååhh!! så nydelig!:) ble helt rørt jeg..;)

er så glad for at jeg er jente og får oppleve den lille i magen, gleder meg masse til han kommer ut!!:D

Skrevet

Kjempefint skrevet, ble litt rørt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...