Gå til innhold

Egentlig skulle jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ordne istand til barseltreff her i phantom-hulen, men så sitter jeg nå veldig glad og dibber...

Jeg synes det er så stas at Maud har fått møte jenta si, og spesielt stas er det at jeg fikk kose med magen "rett" før ankomst....*ler*

og så synes jeg det er spennende at det er flere modne dib-babyer på gang....Kanskje flere mager å klappe på.....? *skratter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt få klappe på min, den er ganske myk og god i følge lille rosa.............;-)

Skrevet

Jeg er veldig glad i myke gode mager jeg... *ler* de er rett bak de store kulerunde i foretrekker listen...*ler*

Et barndomsminne jeg har er å ligge i sengen til mine foreldre om morgenen og kose mamma, og jeg husker godt at hun var myk og god...særlig magen og overarmene av en eller annen grunn Og så var huden så glatt og fin, og luktet himmelsk........ *ler*

Skrevet

Ja det er helt tydelig at småtroll foretrekker det myke fremfor det harde:-)

Og det er jeg spesielt glad for kjenner jeg:-)

Jeg fungerer som hodepute for frøkna jeg:-) Varme lille kroppen sover tungt når hun kan ligge klistret på mykemammakroppen:-)

Skrevet

Så enig!! Man glad og lettet når babyer ankommer hele og friske:=) Koselig om man får hilse på den lille dibbe-frøkenen en gang;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...