Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en eller annen plass at du skulle ha snøen tilbake til 21. desember? sorry, men jeg må desverre skuffe deg. den ble nemlig reservert for 1 år siden. har bestilt den til 20. desember ser du. det var synd, men du skal få førsteretten til neste jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo nå dreit du deg ut snøen er reservert der jeg er hele desember vært år.

hender jeg lar det strø litt andre steder å men hovedsakelig skal det snø ved meg. har altid fått vilja mi der.

Skrevet

haha, enda en som blir skuffet ser jeg. har inngått pakt med værgudene skjønner du, så det blir desverre ingen snø på dine kanter heller dette året. julen handler om å dele, og det er det jammen på tide du også lærer deg ;P

Skrevet

jeg deler jeg, jeg sa jo at jeg lot det strø litt andre steder også men at det hovedsakelig snør der jeg er, slik har det aaltid vært og derfor har jeg reist mye rundt i desember slik at ikke bare blir snø her hjemme.

;p

Skrevet

pysj, det er ikke snakk om ett par fnugg på denne kanten altså. her blir det minst 1 meter. så om du skal feire julen med snø dette året må du nesten reise til oss. og du er jo allerede bereist så ;P

Skrevet

i år skal jeg være hjemme selve dagen men å fikse en meter snø går jo på ei god natt det. så får se om jeg tar en tur slikk litt før selve kveldan da. men jeg lover ikke siden jeg ikke vet hvor du bor og har ikke tenkt å endre på noen av planene mine selv om jeg skulle vist det.

og så hender det jo at kong vinter klarer å dekke flere steder samtidig noe som i og for seg får meg til å stusse på om dette vikelig er en som kan kalles kong spørs om det er hans frue, siden menn er kjent for å ikke klare å gjøre mer enn en ting på en gang.

Skrevet

Obs* Angelica har trilla snø i hele natt hun, er fullt her ute, sorry, men jeg beholder den helst frem til mars tenker jeg=0)

Skrevet

hun angelica er det hun som er kong vinter for da er saken oppklart for her er det også trillet snø. og kvinner kan jo mer en en ting om gangen.

beholde frem til mars du, å nei du den går ikke. der jeg er snør det altid hele desember måned, og så føler det opp hele vinteren. man skal dele.

Skrevet

det er helt iorden det, men den vil desverre smelte den 20 desember. men jeg skal sørge for å levere den tilbake til dere 1 januar 2008. deal? belmina er helt sikkert behjelpelig med trillinga da. hun liker det bare.

Skrevet

vel, men du må nesten velge da belmina. jul med eller uten snø? snøen skal hit, og jeg akter ikke å dele! det er så lite av den fra før av så. men hvis du snakker litt fint med rundlurt deler hun kanskje litt med deg på nyåret ;)

Skrevet

det er ikke jeg som triller snøen bare følger med meg, den har altid gjort det. kong vinter liker meg vist:o)

Skrevet

Nope, nå når jeg først har fått den så beholder jeg den selv, jeg vil ikke dele med noen (bare naboene rundt her)

Skrevet

det er greit det da skal ikke jeg la dere få noe snø i desember heller. stikker til dk i stedefor og lar snøen dale der selv om det betyr mye kaos der.

Skrevet

Viljen min er sterkere enn din *snøen blir nok verende* hehe=0)

Skrevet

du vet hvor viljen din er, ja nettopp den er under mine tær.

Skrevet

knis altid hatt lyst tilå si akkurat det.

hørte en gang en mor si det til sin datter, fy pokker og jeg kjente jeg kokte av sinne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...