Gå til innhold

Kjønnsvorter - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått kjønnsvorter og må vente helt til midten av desember for å få fjernet dem på sykehuset. Vanlig medisin kan ikek brukes når du er gravid... Problemet er at jeg tør ikke si det til samboeren min. Det høres sikkert kjempe teit ut. Men jeg føler det får meg til å virke som et ludder som ikke har hatt kontroll på sexlivet sitt før jeg traff han. Jeg har aldri hatt dette før og har hvert sammen med han i to år. Så enten har dette ligget latent hos meg eller hos han.

Jeg trenger litt positiv oppbakning for å kunne si dette til han i kveld. Og vi som nettopp har fått sexlysten tilbake begge to..... snufs.... Men vi får vel bare være litt kreative. Med kondom går det vel fint !?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skjønner at dette kan være vanskelig. Med kondom burde det gå fint ja :) Men for å hindre smitte er det nok ikke nødvendig egentlig. Har dere hatt ubeskyttet sex så er han nok mest sannsynlig smittet, men for all del sånn hvis han ikke skulle være det så bruk kondom :) Og snakk med ham om dette og nyt sexen

Skrevet

Ville nok ha snakket med han om dette, for kan jo godt være det er han du har fått det fra.

Lykke til =)

Skrevet

Som du selv sa, det kan være han du har fått det av, eller at det har ligget latent i kroppen. Man kan vel faktisk være født med det om ikke jeg husker feil?

Å de har jo en tendens til å blomstre opp under graviditeten. Ofte forsvinner de av seg selv også, når svangerskapet er ferdig :-)

Ikke tenke så mye på det du.

Skrevet

synes ikke du skal føle deg som et "ludder" som du skriver!

Har akkurat vært masse skriverier om dette i avisene i forbindelse med vaksina mot livmorhalskreft. (samme virus som forårsaker kjønnsvorter, HPV)

Stort sett ALLE som har sex en eller annen gang vil bli utsatt for dette viruset. Over 70%!! har dette viruset i seg - bare noen er uheldige og får vorter, men som sagt - dette viruset er nesten umulig å unngå.

OG - viruset kan ikke unngås med kondom! Så synes absolutt ikke du skal tenke negativt om deg selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...