Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Så var det min tur til å si at i dag er det 100 dager igjen til termin. Hjelpes, jeg syns det går fort jeg! Tenker mye på hvordan jenta mi på 3 år vil "takle" det å bli storesøster. Skal ikke skyve henne vekk iallefall. Hun skal få være med på skift og stell og få kose med bebisen. Og få masse oppmerksomhet fra mamma selvom det kommer en liten en. Jeg har da plass til to på fanget! :-) Ha en fin dag alle sammen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Tiden går fort samtidig som den går så fryktelig seeeeeint..... Trodde det skulle gå så mye fortere bare jeg kom meg under det magiske 100,men neida....føler det går enda seinere:=/ Har bare så fryktelig lyst til og ha lillegutt i armene mine:=)
vipsen*en av hver* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har 109 dager igjen. Husker sist at etter 100 da gikk det fort. No går det jo vekk en mnd med juleforbredelser og sånt også..
charlotteb_ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 100 dager igjen eg og:) skal feires ikveld..hehe... har også en jente på tre så vi er så spent på hvordan hun kommer til og takle det. hun utnytter det iallefall nå, kommer bort og snakker litt lavt til magen og sier " lyst til og bade babyen?" og så lyser hun opp og sier, han hadde det mamma!!! så da må eg jo bare bade m hun:) selv om det begynner og bli litt trangt i badekaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå