Gå til innhold

Noen her som er kjent i LANGHUS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal innover til Simarud electronics i dag, og må vente der 1-2 timer mens de fikser sirena.. Er det noe å ta seg til der borte eller er det lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Langhus i Ski kommune du mener? Er godt kjent der, men har aldri hørt om Simarud da..

Skrevet

Ja, det er langhus i ski kommune.. Simarud ligger i regnbuevegen hvis det sier deg noe.. (Skal kjøre etter GPS serru, har ikke peiling på hvor det er hen.. Vet bare at jeg skal kjøre mot Sandvika etc

Skrevet

Ok.. :-) Da vet jeg hvor det ligger.. Hvis du skal kjøre mot Sandvika er det vel på andre siden av byen vil jeg tro. Sandvika ligger jo ikke på samme siden som langhus..

Er bare å følge E6 utover mot sverige og ta av mot langhus. Er ca 20-30 min fra Oslo.

Ellers er det heller lite spennende å finne på der. Et lite "senter", men ikke mange butikker.

Hvis du hadde kommet deg til Ski er det noe helt annet.. Der er det MASSE butikker.. :-)

Skrevet

Hehehe.. Okei, men jeg kjører ambulanse nedover, for sirena har streika så de må ordne den.. Så da har jeg liksom ikke noe å kjøre med :s Hehe.. så da ser det ut til at jeg får vente der ute ;) (Dumt å dra på shopping der ute med ambulanse.. hehe)

Jeg kommer fra Hønefoss området, så derfor blir det sandvika ;)

Skrevet

Hi-hi.. Shopping med ambulanse hørtes kult ut.. :-)

Ellers går det tog til ski fra langhus. Tar bare et par minutter.. Ellers så har langhus senteret både Nille, blomsterbutikk, dyreklinikk, apotek, frisør osv... Masse spennende.. hihi

Skrevet

Hørtes frøktelig interesant ut du.. :P

Kan vel hende det var noen som hadde sendt et mms bilde til vg da vel... hehehe.. Er ikke sikkert sjefern hadde blitt så fornøyd.. Skal ikke ha uniform i dag heller, siden jeg ikke har sidemann og ikke er på oppdrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...