mammaentil maren og jesper Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 hva skal man gi til en baby på 4 mnd eller blir 5 ved jule tider. har ikke peiling og hva kan man gi en tre åring. skal til oslo og handle i dag noen forslag
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Babyen kan få klær eller badeleker. 3-åringen er det gutt eller jente?
mammaentil maren og jesper Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 det er en jente... badeleker bra ide det har vi ikke lenger...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Lekekjøkken Astrid Lindgrens filmer Paraply Dukkevogn/Dukker Innetelt My little Pony
oktoberjentene;) Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Min gutt er 5 mnd ved juletider.. altså 6 mnd litt på nyåret.. så da ønsker vi oss litt stimulerende leker... mulig han trenger noe litt annet en bite leker da også er det jo fint med litt klær i større str også.. vokser fort disse små.....
Twins i magen <3 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Leker er jo en slager, kanskje noen som ikke lager irriterende lyder så foreldrene går fra vettet. Selv er jeg en stor fan av treleker som lager litt skranglelyder og er fine å holde i og bite på. Kjøpte nettopp en kjempefin rangle på Vitus Apotek i fine farger. Ellers ønsker vi oss ullklær (body, longser, heldresser etc) til vår 5mnd gamle gutt. Får aldri nok av det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 gutten min er litt over fire mnd til jul, og vi ønsker oss leker som han kan bruke senere.. slike det står 6mnd på og sånn.. hvis vi skal vente til senere med å kjøpe leker vil det bli dyrt hvis vi skal kjøpe alt selv.. synes det er fint å ønske seg ting som han kan bruke senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå