Gå til innhold

Dere som kan noe om temperaturmåling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet mensen i går, hadde mensensmerter både i går og dagen før. Men, den kom ikke og i dag kjennes det ikke lenger ut som den skal komme. Jeg har hørt at temperaturen skal synke dagen før eller samme dag som mensen kommer..i dag var temperaturen samme som i går, fortsatt høy. Betyr det at mensen sansynligvis ikke kommer i dag heller, eller kan den komme tross høy temp? Ikm var i går..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Ja, det er riktig, tempen vil falle når mensen er på vei. Så det ser positivt ut for deg da! :) Håper den holder seg høy og at du tester positivt! :) Det er også et positivt tegn om den øker ytterligere nå.

Det kan skje at en får mensen selv om tempen er høy, men det er sjeldent. Håper det ikke skjer da! :)

Lykke til! :)

Skrevet

PS. Du kan jo gå inn på FF-listen å se på de som har lagt inn link til tempkurvene sine der.

Skrevet

Takk for svar:) Dette er nervepirrende.. Den har ikke steget mye siden i går, men den er høyere nå en den var på det høyeste etter el..

Hvor finner jeg FF-listen?

Skrevet

Hos meg faller ikke tempen før en 2. eller 3. dag med mens...

Men det vanlige er at den faller samme dag eller dagen før. Krysser fingrene for deg =)

Skrevet

Hos meg steg faktisk tempen til nye høyder dagen jeg fikk mensen...

Skrevet

Dette gjorde meg ikke akkurat klokere, hehe. Får bare vente å se...takk for hjelpa hvertfall

Skrevet

Ja, som jeg sier, så KAN det skje at tempen ikke synker før en får mensen, men det er skjeldent. Det var litt den grunn jeg anbefalte deg å se på FF-listen, slik at du fikk se litt forskjellige tempkurver, og hvor mye en faktisk synker når en får mensen (for de fleste).

Hadde jeg hatt høy temp noen dager etter IKM, hadde jeg tatt det som et sikkert tegn på graviditet da.

FF-listen finner du her:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/10853245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...