Gå til innhold

tungt å puste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅ, holder på å bli gal av at lille 'krapylet' skal ligge så utrolig langt oppe! Virker nesten som om h*n har lyst å komme helt opp til halsen av og til. Skikkelig tungt å puste, og jeg da som får 'panikk' når jeg føler at jeg ikke får fyllt lungene helt med luft(er jo egentlig ikke noe problem å puste, men får kvelningsfornemmelser bare av tanken på å ikke kunne trekke pusten skikkelig).

Er i uke 31 nå, når er det vanlig at magen begynner å synke litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg også var helt grusomt. Ble helt anpusten av å spise en brødskive. Da var det fullt og ikke sjans å puste skikkelig. Magen sank i uke 31/32 en gang og det var utrolig deilig. Håper du slipper å vente lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lillemann sparker eller når jeg får kynnere så legger jeg meg på siden, da får jeg puste mye bedre.. Prøv det.. Vet godt åssen du har det, magen min har synket ned men han er så lang så han ligger oppi mellom ribbeina mine, veldig ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også at det nesten gjør vondt å puste av og til, men samtidig har jeg en følelse av at magen har synket i uke 29. hmm, skjønner ingenting jeg. kanskje det er når han snurrer rundt at han kommer opp å da blir det ubehagelig å puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...